7621 Pécs, Irgalmasok u. 20.
0

ÁSZF

A jelen ÁSZF tartalmazza a Bioboltpecs.hu Webáruház (továbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:
Általános szerződési feltételek
 
A jelen ÁSZF tartalmazza a Bioboltpecs.hu Webáruház (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:


A Webáruház címe:
Bioboltpecs.hu
Neerabiobolt.hu

Üzemeltetői adatok:
Cégnév: Tamito Kft.
Székhelye: 7630. Pécs, Kakukk u. 3/1
Cégjegyzékszám: 02-09067545
Nyilvántartást vezető Cégbíróság: Baranya Megyei Bíróság
Statisztikai számjel: 12653942-2-02
Adószám: 12653942-2-02
Számlavezető Bank: UniCredit Bank Hungary Zrt
Bankszámlaszám: 10918001-00000084-56860005
A szerződés nyelve: magyar

Ügyfélszolgálat/Áruház adatai: 
Elérhetőség:
   E-mail: info@bioboltpecs.hu
   telefon: 70/931-4883
Székhely: 7630. Pécs, Kakukk u. 3/1
Telephely: Pécs, Irgalmasok u. 20. 7621

Tárhely szolgáltató: Intelliweb Kft. Székhely: 7627 Pécs, Wass Albert út 23.
Marketing, Pr, Webáruház készítés, Webáruház késztítés: The FutureMarket.hu Kft. futuremarket.hu Székhely:  7622 Pécs, Nagy Lajos király útja 14. fsz. 3.

Általános szerződési feltételek elfogadása:
1. A vásárlás során a felhasználó, amennyiben a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, előzetesen köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg a vásárlás megkezdése előtt. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Amennyiben a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, abban az esetben a Webáruház szolgáltatásait nem veheti igénybe. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést a webáruház részére.
A vásárlás megkezdése előtt a vásárló köteles továbbá megadni a webáruház részére a vezetéknevét, a keresztnevét és az e-mail címét.

Az adásvételi szerződés létrejötte:
1. Ha a Felhasználó megrendelést küld a webáruház oldalán, és a Szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja, adásvételi szerződés jött létre a Vásárló (Felhasználó) és az Eladó (Szolgáltató) között. Ha a megrendelés visszaigazolásáról szóló e-mail üzenet 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a kiválasztott termékeket megvásárolni, a szolgáltatást igénybe venni.
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország jogrendje irányadó. A szerződésre jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre. A Webáruház azt elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő belépést követően hozzáférhető, elolvasható, letölthető és kinyomtatható.

Megvásárolható termékek
A Webáruház kínálatában szereplő, a Honlapon forgalomba hozott és értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi.

Árak
A Webáruház felületén megjelenített árak bruttó árak, melyek Forintban értendők, tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót és a termékek csomagolásának költségeit, de nem tartalmazzák a szállítással és a fizetéssel kapcsolatosan felmerülő költségeket.

Belépés
A Webáruház felületén vásárolni, megrendelést rögzíteni a vezetéknév, keresztnév, e-mail cím, számlázási és fizetési paraméterek megadását és az ÁSZF elfogadását követően van lehetőség. Az első vásárlás közben fenti adatok megadása után a vásárlónak van lehetősége vásárlását, megrendelését véglegesíteni. Ezt követő vásárlások alkalmával, az első vásárlást követő e-mailben megkapott belépési adatok segítségével belépve, számos, csak a törzsvásárlók számára elérhető kedvezményre válik jogosulttá.  (Pl. hűségpont gyűjtés.)
Megrendelés rögzítéséhez a korábban megadott adatokon túl szükség van (lehetőség szerint SMS fogadására alkalmas) telefonszám a számlázási cím és a szállítási cím megadására.
Ezeket az adatokat a felhasználó bármikor meg tudja változtatni a Webáruházba történő belépését követően a saját maga által menedzselhető felületen. Itt tudja nyomon követni továbbá a folyamatban lévő megrendeléseit, korábbi megrendeléseinek adatait, korábbi vásárlásai során összegyűjtött „Hűség Forintjait”.
A Felhasználók személyes adatait a Webáruház bizalmasan kezeli, azokat kizárólag a hozzá beérkező megrendelések teljesítése érdekében használja fel, harmadik félnek – a szállításokat teljesítő logisztikai szolgáltatók kivételével – nem adja ki.

Megrendelés folyamata
  1. A kosárba helyezés
A Weboldalon vásárlásra kiválasztott termék terméklapjának alján a „Kosárba helyez” nyomógomb megnyomásával történik. A weboldal tetején egyidejűleg megjelenik az aktuális kosártartalom, az elhelyezett termék megnevezése és értéke. Újabb termékek kiválasztásával további termékek helyezhetők el, ill. törölhetők is a kosár tartalmából. A kosár tartalma úgynevezett SESSION-ben tárolódik, aminek az élettartalma böngésző bezárásától számított maximum 21 perc.
  1. Megrendelés összeállítása
A kosár lezárását követően lehetőség van a kiválasztott terméklista ellenőrzésére, a kosár tartalmának véglegesítésére. Ezen a felületen lehet törölni a kosár tartalmából tételeket, és vissza lehet térni a vásárlás folytatásához is.
  1. Szállítási feltételek kiválasztása
Webáruház átvételi pontján személyesen
A Webáruház átvételi pontján az előzetesen a Webáruházon keresztül megrendelt termékek személyes átvétele értékhatártól függetlenül díjmentes!
Cím:
 
Nyitva tartás:
hétfő – péntek: 09.00-tól 18.00-ig
szombat:09.00-tól 13.00-ig
 
Szállítás Magyarországon területére
Házhoz szállítás futárral
A Futarpecs.hu futárszolgálat, a megrendelt csomag általunk történt feladását követő munkanapon a rendeléskor megadott e-mail címedre vagy SMS fogadására alkalmas telefonszámodra elektronikus előrejelzést küld. Ez tartalmazza a küldemény azonosítóját, a várható kiszállítást, feladóját, típusát, és a fizetendő összeget. Küldeményedet a ragszáma alapján nyomon követheted itt. A  futárszolgálat küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni. Amennyiben az első kísérlet eredménytelen, értesítőt hagynak hátra. Ha megadtad telefonszámodat a rendelés feladásakor, akkor a kézbesítő ezen egyezteti veled amásodik kézbesítés időpontját. Ha nem adtad meg, akkor a második kézbesítés a következő munkanapon történik. Második sikertelenség esetén a hátrahagyott értesítő tartalmazza a postahely a címét, ahol a küldeményedet a feladástól számított 10. napig átveheted.
Adott napon (T) 12 óráig általunk visszaigazolt megrendelés első kézbesítését a T+3 munkanapra teljesítjük.
A szolgáltatás igénybevételi díjai (magyarországi szállítási cím esetén):
  • 25.000 Ft feletti megrendelés esetén díjtalan
  • 25.000 Ft alatti megrendelés esetén 1290 Ft
Utánvét / Árufizetés kezelés díjai:
  • 25.000 Ft feletti megrendelés esetén díjtalan
  • 25.000 Ft alatti megrendelés esetén 350Ft
  • Előre fizetés banki átutalás esetén összegtől függetlenül díjmentes
Házhoz szállítás GLS futárral
A GLS futárszolgálat, a megrendelt csomag általunk történt feladását követő munkanapon a rendeléskor megadott e-mail címedre vagy SMS fogadására alkalmas telefonszámodra elektronikus előrejelzést küld. Ez tartalmazza a küldemény azonosítóját, a várható kiszállítást, feladóját, típusát, és a fizetendő összeget. Küldeményedet a ragszáma alapján nyomon követheted itt. A  futárszolgálat küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni. Amennyiben az első kísérlet eredménytelen, értesítőt hagynak hátra. Ha megadtad telefonszámodat a rendelés feladásakor, akkor a kézbesítő ezen egyezteti veled amásodik kézbesítés időpontját. Ha nem adtad meg, akkor a második kézbesítés a következő munkanapon történik. Második sikertelenség esetén a hátrahagyott értesítő tartalmazza a postahely a címét, ahol a küldeményedet a feladástól számított 10. napig átveheted.
Adott napon (T) 12 óráig általunk visszaigazolt megrendelés első kézbesítését a T+3 munkanapra teljesítjük.
A szolgáltatás igénybevételi díjai (magyarországi szállítási cím esetén):
  • 25.000 Ft feletti megrendelés esetén díjtalan
  • 25.000 Ft alatti megrendelés esetén 1291 Ft
Utánvét / Árufizetés kezelés díjai:
  • 25.000 Ft feletti megrendelés esetén díjtalan
  • 25.000 Ft alatti megrendelés esetén 350Ft
  • Előre fizetés banki átutalás esetén összegtől függetlenül díjmentes
Szállítás FoxPost automatán keresztül
Vásárló az általa kiválasztott FoxPost automatából veheti át a terméket. A FOXPOST egy egyszerű és időtakarékos csomagátvételi mód. A bevásárlóközpont nyitvatartási idejében Vásárló bármikor átveheti a megrendelt termékeket. Amint megérkezik a csomag, a FOXPOST sms-ben küld értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel Vásárló 3 napig átveheti a terméket. Vásárló az automatáknál csak bankkártyával tud fizetni. Egy csomag súlya maximálisan 25 kg és maximum 60 x 36 x 62 cm nagyságú lehet. Miután Szolgáltató átadta a FOXPOST-nak a csomagot, ők 1 munkanap alatt kiszállítják az automatába.
Vásárló a megrendelt termékeket az átvételtől számított 14 napig még teljesen ingyenesen visszaküldheti a FOXPOST automatán keresztül (amennyiben a terméket eredetileg is FOXPOST automatán vette át). Vásárló ezt bármelyik FOXPOST automatánál egyszerűen megteheti az egyedi csomagátvételi kód újbóli megadásával.

A szolgáltatás igénybevételi díjai:
  • 25.000 Ft feletti megrendelés esetén : ingyenes
  • 25.000 Ft alatti megrendelés esetén: 780 Ft
Utánvét / Árufizetés kezelés díjai:
  • 25.000 Ft feletti megrendelés esetén díjtalan
  • 25.000 Ft alatti megrendelés esetén 190 Ft
  • Előre fizetés banki átutalás esetén összegtől függetlenül díjmentes
 
Szállítás Postapontra
Ezek a posták az ország 2500 településén érhetők el. A küldemények elektronikus előrejelzése és nyomkövetése a házhoz kézbesítésnél leírtakkal azonos. A Posta Pontokra címzett küldemény esetén egy további, a küldemény posta pontra érkezésekor küldött SMS és e-mail tartalmazza a küldemény átvételi helyét, fizetendő értékét, és a határidőt, amíg ott átvehető.
Adott napon (T) 12 óráig a Webáruház által visszaigazolt megrendelés kézbesítését a T+3 munkanapra teljesítjük.

A szolgáltatás igénybevételi díjai:
  • 25.000 Ft feletti megrendelés esetén díjtalan
  • 25.000 Ft alatti megrendelés esetén 1290 Ft
Utánvét / Árufizetés kezelés díjai:
  • 25.000 Ft feletti megrendelés esetén díjtalan
  • 25.000 Ft alatti megrendelés esetén 190 Ft
  • Előre fizetés banki átutalás esetén összegtől függetlenül díjmentes
 
Szállítás COOP postapontra
A COOP posta pontok elérhetősége itt található. A küldemények elektronikus előrejelzése és nyomkövetése a házhoz kézbesítésnél leírtakkal azonos módon elérhető. A küldemény megérkezésekor egy további, az MPL által küldött SMS és e-mail tartalmazza a küldemény átvételi helyét, fizetendő értékét, és a határidőt (öt munkanap), amíg a küldemény ott átvehető.
Adott napon (T) 12 óráig a Webáruház által visszaigazolt megrendelés kézbesítését a T+3 munkanapra teljesítjük.

A szolgáltatás igénybevételi díjai:
  • 25.000 Ft feletti megrendelés esetén díjtalan
  • 25.000 Ft alatti megrendelés esetén 1290 Ft
Utánvét / Árufizetés kezelés díjai:
  • 25.000 Ft feletti megrendelés esetén díjtalan
  • 25.000 Ft alatti megrendelés esetén 190 Ft
  • Előre fizetés banki átutalás esetén összegtől függetlenül díjmentes
 
Szállítás MOL postapontra
MOL posta pontok elérhetősége itt található. A küldemények elektronikus előrejelzése és nyomkövetése a házhoz kézbesítésnél leírtakkal azonos módon elérhető. A küldemény megérkezésekor egy további, az MPL által küldött SMS és e-mail tartalmazza a küldemény átvételi helyét, fizetendő értékét, és a határidőt (öt munkanap), amíg ott átvehető.
Adott napon (T) 12 óráig a Webáruház által visszaigazolt megrendelés kézbesítését a T+3 munkanapra teljesítjük.

A szolgáltatás igénybevételi díjai:
  • 25.000 Ft feletti megrendelés esetén díjtalan
  • 25.000 Ft alatti megrendelés esetén 1290 Ft
Utánvét / Árufizetés kezelés díjai:
  • 25.000 Ft feletti megrendelés esetén díjtalan
  • 25.000 Ft alatti megrendelés esetén 190 Ft
  • Előre fizetés banki átutalás esetén összegtől függetlenül díjmentes
Szállítás MPL csomag automatába
A hét minden napján 0-24 órában elérhető MPL csomag automaták elérhetősége itt található. Ebből a küldemény önkiszolgáló módon bármikor átvehető. A küldemények elektronikus előrejelzése és nyomkövetése a házhoz kézbesítésnél leírtakkal azonos módon itt is elérhető. A csomagautomatába elhelyezésekor az MPL egy további SMS-t és e-mailt küld, mely tartalmazza a küldemény átvételi helyét, fizetendő értékét, és őrzési idejét (2 munkanap) valamint a csomag rekeszét nyitó kódot is.
Adott napon (T) 12 óráig a Webáruház által visszaigazolt megrendelés postaponti kézbesítését a T+3 munkanapra teljesítjük.

A szolgáltatás igénybevételi díjai:
  • 25.000 Ft feletti megrendelés esetén díjtalan
  • 25.000 Ft alatti megrendelés esetén 1290 Ft
Utánvét / Árufizetés kezelés díjai:
  • 25.000 Ft feletti megrendelés esetén díjtalan
  • 25.000 Ft alatti megrendelés esetén 190 Ft
  • Előre fizetés banki átutalás esetén összegtől függetlenül díjmentes
Fizetési feltételek kiválasztása

Előre fizetés banki átutalással:
A megrendelés leadását követően a Webáruház egy automatikus válaszüzenetben küldi el a Webáruház számlaszámát, melyre az üzenetben szereplő vételárat át kell utalni, és egy megrendelés azonosítót, melyre az átutalás közlemény rovatában hivatkozni kell. A megrendelés a vételárnak a Webáruház számlájára történt beérkezését követő munkanapon kerül feladásra. Ha a tranzakció utólag valamilyen okból mégsem jönne létre, a teljes összeget a meghiúsulás időpontjától számított legkésőbb második munkanapon a Webáruház visszautalja a megrendelő számlaszámára. A fizetési konstrukció díjmentes.

Készpénzzel fizetés a Webáruház átvételi pontján
Ha az előzetesen megrendelt küldemény átvételére a Webáruház átvételi pontján személyesen kerül sor, a megrendelt áru itt készpénzben (szállítási és utánvét kezelési költségek nélkül) fizethető ki.

Utánvétfizetés házhoz kézbesítés vagy csomagponti átvétel esetén
Házhoz kézbesítés és csomagpontokra történő kézbesítés esetén az utánvétel költségét a futárnak vagy a csomagponti átadónak készpénzben vagy bankkártyával kell megfizetni a csomag átvételekor.  Csomagautomatában történő átvétel esetén csak bankkártyával lehet az automatában fizetni. Az utánvét díját a számlán szereplő fizetendő vételár tartalmazza. 

Házhoz kézbesítés esetén az utánvétkezelés díja 350 Ft.
Csomagponti kézbesítés (Posta csomagpontok) esetében 190 Ft.
FoxPost Csomagautomatában történő átvétel esetén az utánvét díja 190 Ft/csomag.
Előre fizetés banki átutalás esetén összegtől függetlenül díjmentes
Készpénzzel vagy bankkártyával történő fizetés a webáruház saját átvételi pontján összegtől függetéenül díjmentes

Szállítás külföldre

Minden esetben egyéni szállítási költségekkel számolhatunk. A szállítási költségek a csomag súlyától és a kiszállítandó ország díjszabási feltételeitől függően változnak.
A csomag összekészítése után megkapja a második visszaigazoló e-mailben az utalandó összeget, mely tartalmazza a szállítási költséget is, ezt kérjük utalni a megadott számlaszámra.
Külföldre szállítást csak előre utalással vállal weboldalunk.

Házhoz szállítás a GLS futárszolgálattal
Az Ön megrendelését a GLS futárszolgálat munkatársa szállítja a megadott címre.
Munkaidőben általában 8-17,00 óra között. Előzetes értesítést küld a kiszállítás várható idejéről e-mailben, vagy sms-ben.
 
Fizetési lehetőség külföldi szállításnál:
Előre utalás:

Unicredit Bank:10918001-00000084-56860005
IBAN: HU12 1091 8001 0000 0084 5686 0005
SWIFT: BACXHUHB
 
Külföldre történő értékesítés:
Eladó nem különbözteti meg a Honlap használatával Magyarország területén és az azon kívül az Európai Unió területén belüli vásárlókat. A jelen ÁSZF eltérő rendelkezése hiányában az Eladó Magyarország területén biztosítja a megrendelt termékek kiszállítását/átvételét.
A Magyarországon kívüli vásárlásra is jelen ÁSZF rendelkezései az irányadóak azzal, hogy a vonatkozó rendelet előírásai alapján jelen pont értelmezésében vevőnek az a fogyasztó minősül, aki valamely tagállam állampolgára, vagy valamely tagállamban lakóhellyel rendelkezik, vagy az a vállalkozás, amely valamely tagállamban letelepedési hellyel rendelkezik, és az Európai Unión belül kizárólag végfelhasználás céljából vásárol árut vagy vesz igénybe szolgáltatást, vagy ilyen szándékkal jár el. Fogyasztónak az a természetes személy minősül, aki olyan célból jár el, amely kívül esik kereskedelmi, ipari, kézműipari vagy szakmai tevékenysége körén.
A kommunikáció és a vásárlás nyelve elsősorban a magyar nyelv, Eladó nem köteles a vásárló tagállami szerinti nyelven kommunikálni Vásárlóval.
Eladó nem köteles megfeleljen a Vásárló tagállama szerinti nemzeti jogban az érintett Termékkel kapcsolatban meghatározott szerződésen kívüli követelményeknek, például címkézési vagy ágazat specifikus követelményeknek, vagy hogy tájékoztassa a Vásárlót ezekről a követelményekről.
Eladó eltérő rendelkezése hiányában Magyarországi ÁFÁ-t alkalmazza minden termék esetében.
Vásárló a jelen ÁSZF szerint élhet jogérvényesítési lehetőségeivel.
Elektronikus fizetési megoldás alkalmazása esetén a fizetés az Eladó által meghatározott pénznemben valósul meg,
Eladó visszatarthatja a Termék átadását ameddig nem győződik meg arról, hogy a Termék árának és a szállítási díjnak kifizetése sikeresen és maradéktalanul megtörtént az elektronikus fizetési megoldás használatával (ideértve azt az esetet is, amikor az átutalással fizetett termék esetén Vásárló a tagállama szerinti pénznemben utalja el a vételárat (szállítási díjat) és az átváltás, valamint a banki jutalékok, költségek miatt Eladó nem kapja meg teljes mértékben a vételár összegét). Amennyiben a Termék ára nem került teljes mértékben kifizetésre, az Eladó a vételár kiegészítésére hívhatja fel a Vásárlót.
Eladó a Termék átadása érdekében a magyar vásárlókat megillető átadási lehetőségeket biztosítja a nem magyarországi vásárlóknak is.
Amennyiben Vásárló az ÁSZF szerint kérheti a Termék szállítását Magyarország területére, vagy bármely más Európai Uniós tagállam területére, ezt kérheti a nem magyarországi vásárló is bármely az ÁSZF-ben megjelölt szállítási módon.
Amennyiben Vásárló az ÁSZF szerint választhatja a Termék személyes átvételét az Eladónál, ezzel élhet a nem magyarországi vásárló is.
Eladó a szállítási díj megfizetését követően teljesíti a megrendelést, amennyiben Vásárló a szállítási díjat nem fizeti meg, Eladó a szerződést felmondja és az előre megfizetett vételárat visszafizeti Vásárló számára.
 
   
A külföldi szállítási díjak tájékoztató jellegűek, az ÁFA-t tartalmazzák.
Körzet (Ft / csomag) < 2 kg < 3 kg < 5 kg < 10 kg            
1. Zóna 5075 Ft 5417 Ft 5502 Ft 5847 Ft            
2. Zóna 5245 Ft 5503 Ft 5761 Ft 5933 Ft            
3. Zóna 8426 Ft 8856 Ft 9284 Ft 9630 Ft            
4. Zóna 9115 Ft 10318 Ft 11437 Ft 12552 Ft            
                     
 
1. Zóna
Szlovákia,Szlovénia, Ausztria, Csehország, Románia, Horvátország
 
2. Zóna     
Lengyelország, Németország, Belgium, Svájc
 
3. Zóna
Franciaország, Olaszország, Nagy-Britannia, Írország
 
4. Zóna
Spanyolország, Svédország,Görögország, Finnország
 
Bármilyen kérdése van ezzel kapcsolatban, kérjük, keressen az alábbi elérhetőségeken:
info@biboltpecs.hu
+3670/931-4883, vagy +3672 236-779
 
 
 

Megrendelés elküldése
A felhasználó adatainak megadását követően a tovább gombra kattintva megtekintheti, ellenőrizheti, módosíthatja megrendelésének valamennyi paraméterét, a kiválasztott szállítási és fizetési feltételeket, azok költségeit és itt érvényesítheti korábbi vásárlásaival összegyűjtött kedvezményeit.  A megrendelés elküldése után a megrendelés a Webáruház felületéről már nem módosítható, nem törölhető, nem hívható vissza.

Megrendelés visszaigazolása
A megrendelés elküldését követően a Webáruház automatikus rendszerüzenetben igazolja vissza a megrendelés beérkezését. Az üzenetben szerepel a rendelés azonosító száma, amely alapján a rendelés állapota a webáruház felhasználói felületén nyomon követhető. A megrendelés visszaigazolásával az adásvételi szerződés Felek között létrejön. 

Megrendelés módosítása
A megrendelés utólagos módosítására az ügyfélszolgálaton történő bejelentéssel, a megrendelés Webáruház által történő feladásának időpontjáig van lehetőség. A módosítási igényt telefonon is be lehet jelenteni, ekkor a küldemény feldolgozását a Webáruház mindaddig felfüggeszti, míg a megrendelés módosítási igényét a felhasználó az info@bioboltpecs.hu ügyfélszolgálati e-mail címre írásban is megerősíti. A megrendelés módosításának megtörténtét, vagy - ha az elkésett, az elutasítását - e-mailben az ügyfélszolgálat írásban köteles visszaigazolni.
 
Elállási jog

 Fogyasztói tájékoztató a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján

Tájékoztató a fogyasztó vevőt megillető elállási jogról
A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A fogyasztó az elállási jogát
a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
aa) a terméknek,
ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

A jelen pontban foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

Elállási nyilatkozat, a fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása
A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy a jelen nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja az alábbi címre megküldéssel: 7621. Pécs, Irgalmasok u. 20. ; info@bioboltpecs.hu



 
Nyilatkozat-minta elálláshoz
Címzett: Tamito Kft.
Cím: 7630. Pécs, Kakukk u. 3/1
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A vételárat az alábbi bankszámlaszámra kérem visszautalni (abban az esetben töltse ki, ha szeretné, hogy a vételárat banki átutalással fizessük vissza):


A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt
-----------------
A fogyasztó elállási nyilatkozatának érvényessége

Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a 14 naptári napos határidőn belül elküldi.
A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta.
Az Eladó a fogyasztó elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően köteles elektronikus adathordozón visszaigazolni. 

Az Eladó kötelezettségei a fogyasztó elállása esetén

Az Eladó visszatérítési kötelezettsége
Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is. A visszafizetés a szállítási költségre abban az esetben vonatkozik, ha kiszállított csomag minden tétele visszaküldésre került.
Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával okozott többletköltségekre.
Az Eladó visszatérítési kötelezettségének módja
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt az Eladó-t felelősség nem terheli.
Többletköltségek
Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, az Eladó nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Ilyen esetben a feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn visszatérítési kötelezettségünk. 
Visszatartási jog
Az Eladó mindaddig visszatarthatja a fogyasztónak visszajáró összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Utánvéttel feladott küldeményeket nem áll módunkban elfogadni. 

A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén 

A termék visszaszolgáltatása
Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve az Eladónak vagy az Eladó által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

A termék visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségek viselése
A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének költségét. A terméket az Eladó címére kell visszaküldeni, tehát a termék Tamito Kft. címére (7630. Pécs, Kakukk u. 3/1) történő visszaküldésének költségét neked kell kifizetned, azonban ezen felül egyéb fizetési kötelezettség nem terhel.  Az utánvéttel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

Fogyasztó felelőssége az értékcsökkenésért
A fogyasztó a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
Kiemelten ügyelj a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítését a Tamito Kft. kérheti!

A csomag cégünkhez történő beérkezését követően, kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).

Visszaküldés FOXPOST csomagautomatán keresztül:

Ha Foxpost csomagautomatából vetted át a rendelésedet, akkor a csomagautomatánál ingyenesen intézheted a visszaküldést. 
Ezt annál az automatánál tudod megtenni, ahol a rendelésedet átvetted, az átvételtől számított 14 napon belül. Az automata érintőképernyőjén válaszd ki a Visszaküldés opciót, majd írd be az sms-ben kapott nyitókódot. Ezután a kinyíló rekeszbe tedd be a visszaküldendő csomagot, majd csukd be a rekesz ajtaját, és az automatánál nyomtasd ki a visszaküldésről szóló bizonylatot.
 

 
Jótállás
 
Milyen esetben élhet Felhasználó a jótállás jogával?
Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a webshopot üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles.
Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, vagy termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Szolgáltató nem tartozik jótállással, vagy szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, vagy a meghatározottól eltérő behatásokból, vagy egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.
A szavatossági igény esetén történő eljárás 
1.Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.
2.A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).
3. A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.
4.A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.
5.Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.
6.A vállalkozás a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.
7.A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze

 
Vegyes Rendelkezések 
Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.
Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
 

Panaszkezelés
Amennyiben a Webáruház működésével, az általa forgalmazott termékekkel, konkrét megrendelésének teljesítésével kapcsolatosan bármilyen panasz merül fel, azt a Webáruház ügyfélszolgálatára kell írásban – e-mail üzenetben, vagy ajánlott levélben, esetleg a webáruház székhelyén kihelyezett „Vásárlók könyvében” – bejelenteni. A Webáruház a panaszokat kivizsgálja, a kivizsgálás eredményét jegyzőkönyvben dokumentálja és azt írásban megküldi a Vevő részére.
Amennyiben a Webáruház és a Vevő között keletkezett  fogyasztói jogvita a felek közötti tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vevő számára:
Baranya Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszáma: +36 72 507 154
Fax száma: +36 72 507 152
www.baranyabekeltetes.hu

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság: www.nfh.hu

Online vitarendezés
Fogyasztói jogvita esetén a jogviták rendezéséhez online vitarendezési platform vehető igénybe, amely az alábbi linken érhető el.
http://ec.europa.eu/odr
Az említett weboldalon az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződések esetében mind a fogyasztó mind a kereskedő kérelmet nyújthat be vitás ügyének rendezésére.
Vonatkozó jogszabály: 
Fogyasztói online vitarendezési rendelet: OVR rendelet, 2013; Európai Parlament és a Tanács 524/2013/EU rendelete a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról

A Tamito Kft. mint a webáruház üzemeltetője kijelenti, hogy békéltető testületi eljárás vonatkozásában alávetési nyilatkozatot nem tesz.
Vonatkozó jogszabály: A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 36/C.§ (1) bekezdés